Dick van Lieshout

Dick is eigenaar en oprichter van Zoso in 2006. Zijn expertise ligt bij het vertalen van de behoefte van een klant naar uitgewerkte functionaliteit en website strategie. Eigen inzicht en zijn sparringsteam zorgen voor een perfect resultaat. En dit allemaal overlegd in begrijpelijke duidelijke taal.

dick@zoso.nl / 0492 78 51 03


Blogs geschreven door Dick van Lieshout

Tips voor een effectief menu op je website

Het menu van een website speelt een belangrijke rol bij het begeleiden van bezoekers naar de informatie waarnaar ze op zoek zijn. Een goed ontworpen menu zorgt voor een intuïtieve navigatie-ervaring en verbetert de bruikbaarheid van de website.

WhatsApp integreren in je website

Als een (potentiële) klant je wil Whatsappen moet hij jou of je bedrijf eerst aan de contacten toevoegen. Een heel gedoe om één vraag te stellen. Met een WhatsApp-link op je website is dat niet nodig. Hoe integreer je WhatsApp op je website?

Zo word je lokaal beter gevonden

Als je de meeste zaken doet in je eigen woonplaats of in de omgeving daarvan, dan wil je dat je website ook goed lokaal gevonden wordt in Google. Hoe pak je dat aan?

Goed scoren met metatitle en metadescription (metatags)

Is een klant opzoek naar iets dat jij hem kunt bieden? Dan wil je ook dat je gevonden wordt als hij er op Google naar zoekt. Met wat aandacht voor je metatags scoor je dan beter in die Googlezoekresultaten.

Femke 10 jaar in dienst!

Wat zijn we trots en blij met Femke, die inmiddels al tien jaar bij ons in dienst is!

Zoso stapt over naar 4-daagse werkweek

Werkgeluk en werkplezier staat bij Zoso hoog in het vaandel. Daarom zijn we in 2022 gestart met een 4-daagse werkweek. Experimenten tonen namelijk aan dat dit leidt tot een betere werk-privébalans én tot een stijging van de productiviteit.

Wij wensen iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Vanwege de feestdagen zijn wij van vrijdag 24 december t/m zondag 2 januari 2022 gesloten. Op maandag 3 januari 2022 staan wij weer voor jullie klaar!

Een LHBTIQA+ pop-up voor je website… Is dat verplicht?

Je ziet steeds vaker websites waar je eerst een pop up krijgt voorgeschoteld. Niet om cookies te accepteren of om aan te geven dat je ouder bent dan 18, maar met een LHBTIQA+ Accept to Enter pop-up. Wat moet je daarvan weten?

smrt.bio wint ISSIP 2021 Excellence in Service Innovation Award

Wij hebben met SMRT.bio de ISSIP 2021 Excellence in Service Innovation Award gewonnen en daar zijn we super trots op! 🤩

Kans voor webshops: vanaf 1 juli 2021 makkelijker zakendoen in de EU

Heb je een in Nederland goedlopende webshop? Dan zijn er wellicht ook goede kansen in het buitenland. Wellicht hielden de ingewikkelde btw-regels je tegen, maar dat is per 1 juli 2021 een stuk makkelijker!